Museu d'Arenys de Mar

Museu d'Arenys de Mar
dosser
segona meitat segle XVI
lli / malla, malla sargida, nuat quadriculat, a mà
Castella-Lleó
261
Frontal de forma rectangular i de color blanc trencat amb una ornamentació formada per un motiu que es va repetint. Es tracta de la figura fantàstica d'un animal quadrúpede aixecat damunt les potes del darrera. Sota les potes davanteres hi ha un petit ocell. Els animals semblen anar encadenats per una argolla que porten al coll. Les figures estan col·locades de perfil i encarades cap el costat esquerra. Aquesta decoració central està envoltada en la part inferior i laterals per una sanefa amb motius vegetals formant una línia ondulant. La part inferior de la peça està acabada per un serrell i a la part superior hi ha un tros de teixit.